There was a problem loading the comments.

Jak utworzyć globalny filtr e-mail na poziomie konta w cPanel, aby zwalczać spam?

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Viewing Article

  Print
Trudno jest całkowicie zatrzymać spam, ale można go przefiltrować, odrzucić, dostarczyć do wybranego folderu itp.

Jak utworzyć konto z globalnym filtrem e-mail?
1. Zaloguj się na swoje konto cPanel.
2. W sekcji E-mail kliknij ikonę Globalne filtry poczty e-mail (Global Email Filters).

cc47ca1794be2a78ae2a846aa9af3c7830a96b1b?t=b697ab47d1d3e43e9ec51e711f4c9c11
3. Kliknij przycisk Utwórz nowy filtr (Create a New Filter).
4. Wprowadź nazwę filtru w polu tekstowym Nazwa filtru.
5. W reguł filtrowania, można filtrować wiadomości e-mail z wielu opcji i należy mieć do czynienia z e-mail, która zawiera słowa jak loteria (Lottery) lub innymi słowy, to w pierwszym polu listy wybierz Ciało (Body) i wybierz Zawiera się (Contains) w drugim polu listy.

5539e50e1c55f3c8cb0416608ce51f00dadb5d6f?t=a779574beff91baf44e85d38500d1097

6. Z listy Akcje (Actions) wybierz Odrzuć wiadomość (Discard Message).
7. Teraz kliknij przycisk Utwórz (Create).

Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles


Comments

Add Comment

Replying to  

Captcha
© Getspace - Polska