There was a problem loading the comments.

Jak utworzyć „Filtr poczty e-mail na poziomie użytkownika” w cPanel?

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Viewing Article

  Print
Trudno jest całkowicie zatrzymać spam, ale można go przefiltrować, odrzucić, dostarczyć do wybranego folderu itp.

Jak utworzyć filtr e-mail na poziomie użytkownika?
1. Zaloguj się na swoje konto cPanel.
2. W sekcji E-mail kliknij ikonę Filtry poczty e-mail (Email Filters).

15fe9cdacd9adde8e5d270b62380c1783046e95c?t=9f8b82ea6ed0f43c1ab35b6a7336eb16
3. W sekcji Filtry według użytkowników (Filters by Users) możesz zobaczyć wszystkie swoje istniejące konta e-mail, kliknij Zarządzaj filtrami (Manage Filters) obok odpowiedniego.

16a94f0e6d5589cd5e58abb6a7b1c10d1cd32a20?t=55df029b1e7e74b9d68e467fcaa161b6
4. Kliknij przycisk Utwórz nowy filtr (Create a New Filter).
5. Wprowadź nazwę filtru w polu tekstowym Nazwa filtru.
6. Z reguł filtrowania, można filtrować wiadomości e-mail z wielu opcji i należy mieć do czynienia z e-mail, która zawiera słowa jak Lottery lub innymi słowy, to w pierwszym polu listy wybierz Ciało (Body) i wybierz Zawiera (Contains) w drugim polu listy.
7. Na liście Akcje (Actions) wybierz opcję Odrzuć wiadomość (Discard Message).

bf96a5ca62cfcad31276faa161a511529d527277?t=8fd0ab6c276fe7cc9f77cfa224d336c7
8. Teraz kliknij przycisk Utwórz (Create).

Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles


Comments

Add Comment

Replying to  

Captcha
© Getspace - Polska