There was a problem loading the comments.

Jak usunąć „Filtr poczty e-mail na poziomie użytkownika” w cPanel?

Support Portal  »  Knowledgebase  »  Viewing Article

  Print
1. Zaloguj się na swoje konto cPanel.
2. W sekcji E-mail kliknij ikonę Filtry poczty e-mail (Email Filters).

326c906ffde639f7f40c8c03ed472f83352ed78f?t=78b8a1f547a1a8468c9e4fd1ad757a9b
3. W sekcji Filtry według użytkowników (Filters by Users) możesz zobaczyć wszystkie swoje istniejące konta e-mail, kliknij Zarządzaj filtrami (Manage Filters) obok odpowiedniego konta email.

57bb927cfc6eef7ab45e072e37f7599b2c958e84?t=6b0c55d181f12d17bef7208ce6f51013

4. W sekcji Bieżące filtry (Current Filters) możesz zobaczyć wszystkie istniejące filtry, kliknij Usuń (Delete) obok odpowiedniego.

87cbf03b1f577804fa7746ce3b1291049342cb2c?t=4145f3574199d16b835a81cb59a207c4

5. Kliknij przycisk Usuń (Delete).
6. Teraz kliknij przycisk Usuń filtr (Delete Filter), aby usunąć filtr.

Share via
Did you find this article useful?  

Related Articles


Comments

Add Comment

Replying to  

Captcha
© Getspace - Polska